Employer branding w serwisie rekrutacyjnym? Zobacz, jak robić to skutecznie

Anna Cichy

Autor tekstu
Anna Cichy
Product Manager
Eksperci powtarzają, że oferty na job boardach to jeszcze nie employer branding. Że ładny szablon nie zbuduje zaufania do marki. Że działania trzeba prowadzić w wielu kanałach i długofalowo. Pełna zgoda! Dlatego nie chcemy być typowym job boardem.

Nasza wiosenna oferta wprowadza trochę świeżości do działań EB w serwisach rekrutacyjnych. W ramach przystępnych pakietów oferujemy publikację treści merytorycznych, promocję w social mediach, prezentację pracodawcy, a także nowe oferty slotowe.

 

Merytoryka przede wszystkim

Z analizy ruchu i badań przeprowadzonych na użytkownikach serwisu KarierawFinansach.pl wynika, że zarówno profesjonaliści, jak i osoby bez doświadczenia, cenią nas za wartościowe treści. Nie są to jedynie treści rekrutacyjne, ale również branżowe. Wysoką jakość materiałów w kategoriach takich jak Okiem eksperta czy Szersze spojrzenie gwarantuje bliska współpraca z naszymi partnerami. W ramach tych sekcji głos oddajemy firmom, których pracownicy mogą wystąpić w charakterze ekspertów i podzielić się wiedzą z innymi finansistami.

Treści te pracują na markę pracodawcy latami. Przykładowo poradnik autorstwa jednego z naszych klientów dostępny w kategorii Okiem eksperta został w pierwszym tygodniu od publikacji wyświetlony 1 179 razy, a w ciągu roku – 18 056, czyli średnio 4 514 razy na kwartał. Na tym jednak jego historia się nie kończy. Dzięki bezterminowej publikacji materiał pozostaje w serwisie tak długo, jak klient sobie życzy.

Na sukces działań content marketingowych w naszych serwisach składa się też budowana latami pozycja w wyszukiwarce. Nasze treści wyświetlają się jako pierwsze wyniki osobom, które poszukują specjalistycznej wiedzy dotyczącej kwalifikacji zawodowych, trendów branżowych czy specyfiki pracy w finansach.

 

Stawiamy na społeczność

Wszyscy wiemy, jaką rolę w budowaniu marek pełnią media społecznościowe. Samo posiadanie profilu i publikowanie postów to jednak nie wszystko. Portale takie jak Facebook czy Linkedin nagradzają konta, którym udało się zbudować zaangażowaną społeczność, większymi zasięgami i szansą dotarcia do nowych odbiorców.

Nam przez lata działalności udało się na Facebooku zgromadzić ponad 26 tysięcy finansistów. Wśród tej społeczności chętnie promujemy naszych partnerów. Czasem jest to po prostu udostępnienie materiału opublikowanego w serwisie (post z wypowiedzią klienta z branży konsultingowej zobaczyło niedawno 8 308 osób), a czasem reklama ofert pracy (przykładowe ogłoszenie dla księgowego z niemieckim zostało wyświetlone na Facebooku 13 862 razy). Tego typu wsparcie nie wiąże się dla klienta z dodatkowymi kosztami.

Wierzymy, że dzięki takim działaniom wszyscy wygrywają – odbiorcy otrzymują wartościowe treści i oferty, pracodawcy – dopasowanych kandydatów, a my – możliwość tworzenia platformy, która łączy jednych i drugich.

 

Dzień dobry, jestem…

Popularną formą prezentacji firmy w job boardzie jest profil pracodawcy. W zależności od serwisu i potrzeb partnera może on przybierać różne formy – od prostego, kilkuzdaniowego opisu, po rozbudowaną prezentację z multimediami czy galerią.

Tego typu obecność sprawia, że opublikowane ogłoszenie nie jest anonimowe, a informacje o potencjalnym pracodawcy są zawsze pod ręką. Jest to szczególnie przydatne w przypadku mniej rozpoznawalnych marek, które dopiero budują świadomość swojego istnienia wśród kandydatów.

 

Ogłoszenie to dopiero początek

Z myślą o pracodawcach, którzy chcą długofalowo budować markę pracodawcy online, a jednocześnie nie rekrutują masowo, powstała nasza oferta na drugi kwartał 2020 roku.

W ramach jednego z 3 pakietów poza brandingiem – publikacją artykułów w serwisie, profilem pracodawcy i promocją w mediach społecznościowych – dostępne są sloty ogłoszeniowe. Każdy slot rezerwowany jest na rok. W ramach wykupionych slotów pracodawca może dowolnie zmieniać lub edytować ogłoszenie.

W praktyce oznacza to, że po zakończeniu jednej rekrutacji, możesz szukać kandydatów na inne stanowisko bez dodatkowych opłat. W tym czasie my będziemy aktywnie budować zainteresowanie wokół branży, w której się poruszasz i Twojej marki pracodawcy.

Chcesz spróbować? Odezwij się na sales@karierawfinansach.pl, a prześlemy szczegółową ofertę.

Poleć nas

Logo MBE Polecamy

Zapraszamy do kontaktu

Jeśli chcesz z nami porozmawiać, wypełnij poniższy formularz.