Daj się poznać dziesiątkom tysięcy kandydatów z językami obcymi

Anna Cichy

Autor tekstu
Anna Cichy
Product Manager
Granice są jeszcze zamknięte, ale to nie oznacza braku możliwości dotarcia do osób biegle posługujących się językami obcymi. Aż 30% użytkowników CareersinPoland.com mieszka i pracuje w Polsce.

Przyjęło się uważać, że CareersinPoland.com to serwis dla osób, które dopiero planują przenieść się nad Wisłę. Kiedy jednak spojrzymy na statystyki, okaże się, że największy odsetek użytkowników aktualnie mieszka i pracuje w Polsce.

Kim są użytkownicy Careers in Poland?

Większość kandydatów zarejestrowanych w serwisie to specjaliści z kilkuletnim doświadczeniem. Jest ich aż 37,5%. Jedynie nieznacznie mniej, bo 36,3%, to osoby rozpoczynające swoją karierę lub początkujące w danej branży – stażyści i juniorzy. Nieco ponad 26% użytkowników strony deklaruje doświadczenie na poziomie managerskim lub dyrektorskim. To sprawia, że pracodawca może liczyć na znalezienie dopasowanych kandydatów bez względu na poziom stanowiska.

Odzwierciedlenie tych danych znajdziemy też w strukturze wiekowej użytkowników CareersinPoland.com. Aż 48,74% z nich to osoby w wieku 25-34 lata. Tymczasem osób w wieku 18-24 jest 17,59%, a w grupie wiekowej 35-44 lata – 17,34%.

Serwis skierowany jest przede wszystkim do obcokrajowców mieszkających i pracujących w Polsce, którzy posługują się biegle językiem angielskim oraz innymi (głównie europejskimi) językami. W większości są to dla nich języki ojczyste. Drugą dużą grupą użytkowników są Polacy ze znajomością języków obcych. Do najpopularniejszych (poza angielskim) należą rosyjski, niemiecki, francuski, hiszpański, portugalski, włoski czy niderlandzki. Sporą reprezentację mają również języki azjatyckie: turecki, arabski i hindi.

Jeśli chodzi o branże, w których specjalizują się kandydaci, proporcje są dość wyrównane. Niewielką przewagę w tej kwestii mają kategorie Customer Service, Administration, IT i Sales, nieznacznie mniej jest potencjalnych kandydatów deklarujących doświadczenie w finansach, zarządzaniu projektami oraz innych działach biznesowych (analizie czy konsultingu). Zdecydowana większość użytkowników posiada doświadczenie w więcej niż jednej branży.

Jak do nich dotrzeć?

W ramach najnowszej akcji redakcyjnej chcemy ułatwić firmom dotarcie do obcokrajowców mieszkających w Polsce. To szansa dla pracodawców, by pokazać, w jaki sposób wspierają tę grupę pracowników w aklimatyzacji i komfortowym funkcjonowaniu w firmie. Organizujesz kursy języka polskiego, spotkania integracyjne, a może Twój zespół HR jest po prostu zawsze otwarty na pytania od obcokrajowców? Opowiedz nam o 3 sposobach wspierania przez Twoją firmę pracowników spoza kraju, a Twój tekst opublikujemy w serwisie całkowicie bezpłatnie. Dodatkowo udostępnimy go w naszych społecznościach na Facebooku (26 170 obserwujących) i Linkedinie (2 198 obserwujących).

Dla firm, które chciałyby iść za ciosem i od razu zamieścić w serwisie ogłoszenia, do których kierowałby krótki materiał redakcyjny, przygotowaliśmy wyjątkową ofertę slotową.

Dlaczego „slotową”? W ramach każdego z 3 pakietów dostępne są sloty ogłoszeniowe. Każdy slot rezerwowany jest na rok. W ramach wykupionych slotów pracodawca może dowolnie zmieniać lub edytować ogłoszenie.

Dodatkowo każdy z pakietów obejmuje wsparcie wizerunkowe – to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą budować i utrwalać swój wizerunek pracodawcy przyjaznego obcokrajowcom.

Bez względu na to, czy interesuje Cię darmowa publikacja czy nowa oferta – napisz do nas na sales@careersinpoland.com i poznaj szczegóły.

Poleć nas

Logo MBE Polecamy

Zapraszamy do kontaktu

Jeśli chcesz z nami porozmawiać, wypełnij poniższy formularz.